El Regidor de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Navàs ha rebut la visita dels alumnes de la cooperativa Belluguets’07

Dimarts 27 de febrer de 2018, a les 10:00 h del matí, els alumnes de 5è de Primària del Col·legi Sant Josep de Navàs han presentat el seu projecte d’emprenedoria a l’Ajuntament en una trobada amb el Regidor de Promoció Econòmica Joan Fernández i els tècnics de l’àrea Uriel Montesinos i Mireia Chavarria. L’Alcalde també tenia previst assistir-hi però per un imprevist d’última hora s’ha hagut d’excusar.

Els alumnes treballen en un projecte de creació d’una cooperativa on elaboraran productes artesanals fets a mà. Seguint les pautes de la seva tutora l’Olga Casimiro i també de la mestra Ester Pérez, els vint-i-quatre alumnes que formen la cooperativa encapçalats pel seu Equip Directiu han anat explicant tot el procés de constitució i tallers que han fet fins ara. El Regidor i els tècnics hi han participat activament fent preguntes sobre el desenvolupament del projecte i també donant algunes pautes i consells.

Segons han explicat els nens i nenes, en aquests moments ja tenen els prototips dissenyats i l’estudi de mercat fet. Properament començaran a fabricar els productes que després aniran a vendre al mercat.

El Regidor i els tècnics els han mostrat tot el seu suport, oferint la seva ajuda en tot allò que creguin convenient i animant-los a continuar treballant i aprenent d’aquest projecte.

Aprofitant la visita a l’Ajuntament, els alumnes han entrat al registre una instància per tal de donar-se d’alta i sol·licitar el seu CIF. Una vegada acabada la visita, el regidor els ha lliurat el seu número de CIF per tal que puguin iniciar la seva activitat empresarial.

L’Ajuntament ha obsequiat a cada nen/a amb un fulletó d’informació turística del municipi.

Si voleu tenir més detalls de tot el que s’està fent podeu visitar el blog de la cooperativa:

http://cooperativabelluguets07.blogspot.com.es/

http://www.navas.cat/contingut/Noticia/alumnes_de_cinque_del_collegi_san...


 

1
Grups de treball:
CuEmE