22 mestres i educadores d’escoles bressol de Vallirana es formen en primers auxilis

Les professionals de les escoles bressol municipals de gestió directa de Vallirana s'han format en primers auxilis per tal d'identificar els perills que existeixen en aquests equipaments

Aquesta ha estat una formació eminentment pràctica on s'han exposat casos reals i com actuar en cadascun d'ells. Els participants han hagut de superar una prova final per tal d'obtenir una acreditació en primers auxilis en escoles bressol.

L'acció formativa "Curs bàsic de primers auxilis per a mestres i educadores d'escoles bressol", promoguda des d'Educació de la Diputació, ha estat una demanda explícita de l'ajuntament de Vallirana.

Accediu a la notícia original

Categories:
CV - Redacció