Crida oberta d’experiències per al XXIVè Fòrum Local d’Educació. Innovació, escola i municipis.

Quin paper juguen els municipis davant la innovació educativa? Quines oportunitats s’obren? Quins són els reptes que es plantegen?

El vostre municipi disposa d’un projecte de col·laboració o participació en projectes d’innovació educativa que vulgui compartir?

Us animem a que ens feu arribar la vostra experiència aquí: o.pe.educacio@diba.cat fins al dia 22 de juliol.

Aquesta crida s’emmarca en el Fòrum: Innovació, escola i municipis, que tindrà lloc a Barcelona el proper 28 de setembre. L’objectiu és conèixer de primera ma en què consisteixen els projectes d'innovació educativa, quins reptes comporta l'extensió d'aquest model al conjunt del sistema o quines podrien ser les possibilitats d'intervenció dels ens locals en el marc de les polítiques educatives locals assegurant una educació qualitat per a tothom com una prioritat.

Moltes gràcies!