Les cooperatives de Manresa han demanat l'autorització per muntar la parada al mercat

Aquest setmana l'alumnat de 5è. de les Escoles Joviat i La Salle han realitzat una visita a l'ajuntament de Manresa per sol·licitar l'autorització per posar la parada al mercat de la Font dels Capellans el proper dimarts dia 10 de maig.

Els representants de les cooperatives SAMACO, PC Kids 2005, Together i Endavant s'han reunit amb el responsable dels mercats municipals de Manresa per exposar els motius pels quals volen vendre els productes que han elaborat en el mercat de la Font i quin tipus de productes vendran. Han registrat la sol.licitud i el proper dilluns tindran la resolució de l'autorització de venda.

CuEmE