L'alcalde i la regidora d'Educació de Cerdanyola visiten les cooperatives per fer el lliurament del NIF

El dilluns 11 d'abril, l'alcalde de Cerdanyola del Vallès, Carles Escolà, i la regidora d'Educació, Elvi Vila, van visitar en primer lloc les dues cooperatives de l'escola Xarau: Els 23 móns i Xarau kids. Després es desplaçaren a l'escola Serraparera, on van ser rebuts per les cooperatives La Cesca i Les Manetes creatives. La darrera escola que visitaren fou la Carles Buïgas, amb les cooperatives Pandibuïgas i Artibuïgas.

A cadascuna de les cooperatives, la presidència va rebre l'alcalde i la regidora, i tot de seguit es presentaren els productes que s'estan fabricant. Tant l'alcalde com la regidora van mostrar molt interès per conèixer de primera mà com funcionen les cooperatives, com es prenen les decisions i quins són els propers passos que s'han de fer. Les visites van acabar amb el lliurament formal del NIF que acredita les cooperatives escolars de Cerdanyola del Vallès.

Les sis cooperatives estan acabant d'enllestir la producció, per tal d'anar preparant la venda de la producció que tindrà lloc el proper dia 20 de maig.

CuEmE