Presentació de la Cooperativa Recitoys a l'ajuntament de Sant Quirze de Besora

El dia 24 de febrer de 2016 els socis i sòcies de la cooperativa Recitoys hem anat a l’ajuntament a presentar el nostre projecte d'EMPRENEDORIA.

L'alcaldessa Rosa Vestit ens ha atès al saló de plens de l'Ajuntament. Abans de començar li hem presentat l'ordre de la sessió:

1. Objectius
2. Nom i logotip
3. Acta de constitució
4. Equips
5. Prototip
6. Informació
7. Sol•licitud d'ocupació de la via púnlica

El més important que volíem fer en aquesta visita era demanar-li la instància a l’alcaldessa per poder muntar la parada el dia 23 d’abril a la plaça Bisaura.
La Rosa ens ha felicitat per com hem treballat i ens ha donat un formulari per fer la instància. També ens ha regalat un clauer amb l’escut de Sant Quirze de Besora a cada membre de la cooperativa.
Els del Canal Taronja han gravat un reportatge de la presentació que hem fet a l’ajuntament. Aquesta nit sortirem a les notícies a les vuit i a dos quarts de deu.

Avancem en el treball de la cooperativa!

CuEmE