La nova edició de "La Maleta de les Famílies" es posa en marxa amb xerrades "Orienta't en família" a diversos municipis

Aquestes xerrades dirigides a famílies d'alumnes d'educació secundària són una de les novetats que incorpora la nova edició del projecte "La Maleta de les Famílies" que es va posar en marxa la setmana del 14 al 19 de febrer en diversos instituts dels municipis de Terrassa, Sabadell, Vilafranca del Penedès i Castelldefels (la foto correspon a l'Institut Mediterrània d'aquest municipi). A partir d'aquesta setmana s'aniran incorporant nous centres de fins a 12 municipis de la demarcació de Barcelona. Les activitats continuaran durant els mesos de març i abril quan es realitzaran tallers i tutories d'orientació adreçades a les famílies d'alumnes de 4rt d'ESO d'aquests centres.

La Maleta de les famílies, juntament amb els projectes de suport a Fires i Jornades d'Orientació,  Full de ruta  i Ciutats Orientadores conformen el conjunt d'actuacions desenvolupades en el marc de l'estratègia d'Orientació impulsada des d'Educació de la Diputació de Barcelona.