40 instituts de 12 municipis rebran aquest curs La Maleta de les Famílies

40 instituts de 12 municipis de la demarcació de Barcelona rebran aquest curs La Maleta de les Famílies, un projecte realitzat en col·laboració amb els serveis educatius dels ajuntaments i els centres educatius participants que té per objectiu orientar els pares i mares perquè puguin acompanyar els seus fills i filles en la definició i tria d'itineraris educatius i professionals.

Durant la segona quinzena de febrer s'inicien ja les activitats d'orientació educativa emmarcades dins aquest projecte en set municipis (Castelldefels, Granollers, Mataró, Terrassa, Vic, Vilafranca del Penedès i Sabadell) i 19 centres educatius.

Enguany el projecte incorpora una nova activitat: les xerrades Orienta't en Família.

Veure notícia original

Categories: