1a sessió sobre: "La planificació educativa municipal: un mecanisme d'equitat i cohesió social"

Ahir dia 4 de febrer, 27 persones, entre electes i tècnics municipals d'educació, de 22 ens locals de la demarcació de Barcelona van fer la primera de les dues sessions formatives sobre planificació educativa municipal.

Aquest curs té com a principal objectiu acostar a regidors i responsables d'educació dels ajuntaments a les possibilitats que ofereix la planificació educativa com a instrument per a garantir l'equitat i la cohesió social des dels governs locals.

El curs explora els àmbits competencials en educació dels ajuntaments des d'un punt de vista normatiu, identifica les prioritats d'acció des del punt de vista de l'equitat i els principals canals i instruments de planificació educativa.