Les cooperatives escolars de Martorell aprenen tècniques de màrqueting per seleccionar i vendre els seus productes el dia del mercat

Les cooperatives escolars de Martorell realitzen tallers de tècniques de màrqueting i estudi de mercat amb l’objectiu de seleccionar els productes que finalment produiran per la seva venda al mercat.
 

Els alumnes de 5è de primària de les escoles, José Echegaray, Mercè Rodoreda i Lola Anglada de Martorell, participants en el projecte “Cultura Emprenedora a l’Escola” han gaudit aquests dies de tallers de màrqueting i estudi de mercat a càrrec de la formadora Anna Gavilán, de l’empresa PHRO- Professional.

Durant els tallers els alumnes han rebut nocions bàsiques sobre què és el màrqueting i per a què serveix, i com realitzar un estudi de mercat, quins objectius té i quins són les premisses a tenir en compte per conèixer quina és la visió dels seus productes en els clients finals amb l’objectiu de vendre amb èxits aquests productes.

Els cooperativistes gràcies a aquest taller començaran a realitzar el seu estudi de mercat amb els prototips que han creat, i un cop realitzat l’estudi decidiran quins seran els productes més viables per produir finalment per a la seva posterior venda al mercat.