L’Alcalde de l'Ajuntament de Navàs ha rebut la visita dels alumnes de la Cooperativa DiCo25 del projecte d'emprenedoria del Col.legi Sant Josep

Avui 22 de gener de 2016, a les 10 del matí, els alumnes de 5è de Primària del Col·legi Sant Josep de Navàs han presentat el seu projecte d’emprenedoria a l’Ajuntament en una trobada amb l’alcalde Jaume Casals, el Regidor de Promoció Econòmica Genís Rovira i la tècnica de l’àrea Mireia Chavarria.

Els alumnes treballen en un projecte de creació d’una cooperativa on elaboraran productes artesanals fets a mà. Podeu veure amb detall tot el que estan fent al bloc de la cooperativa dico25

Seguint les pautes de les mestres que hi ha estat presents, l’Olga Casimiro i l’Anna Soler, els vint-i-cinc alumnes que formen la cooperativa han anat explicant tot el procés de constitució i tallers que han fet fins ara. L’Alcalde, el Regidor i la tècnica hi han participat molt activament fent preguntes sobre el desenvolupament del projecte i també donant algunes pautes i consells.

Segons han explicat els nens i nenes, en aquests moments es troben en la fase de presentació de diversos prototips. Cada nen està pensat i elaborat un o dos prototips diferents amb la finalitat de decidir entre tots quins seran els productes més adients per fabricar i anar a vendre al mercat setmanal dels dissabtes de Navàs.

L’Alcalde i el Regidor els han mostrat tot el seu suport, oferint la seva ajuda en tot allò que creguin convenient i animant-los a continuar treballant i aprenent d’aquest projecte.

Aprofitant la visita a l’Ajuntament, els alumnes han entrat al registre una instància per tal de donar-se d’alta i sol·licitar el seu CIF. Una vegada acabada la visita, l’Alcalde els ha lliurat el seu número de CIF per tal que puguin iniciar la seva activitat empresarial.

L’Ajuntament ha obsequiat a cada nen/a amb un fulletó d’informació turística del municipi i un pin amb el logotip de l’ajuntament.