Les Cooperatives Escolars de Sant Joan de Vilatorrada visiten l’Ajuntament i sol·liciten els seus NIF respectius

Durant la  setmana del 7 a l’11 de desembre les cooperatives escolars de les escoles de Sant Joan de Vilatorrada participants en el projecte CUEME van tenir ocasió de ser rebuts per l’Alcalde i la Regidora d’Ensenyament.

El dia 9 va ser el torn de les cooperatives  “Happy Disseny” i “Edma” de l’Escola Collbaix i el dia 11 van venir les cooperatives “Clataico” i “Pad’EA” de l’Escola Ametllers.

En tots els casos els alumnes van explicar  quin procés havien seguit per constituir les cooperatives, determinar el capital que cada soci-alumne havia d’aportar (quantitat que va entre 3€ i 5€ segons la cooperativa), triar els seus representants, posar el nom a les cooperatives  i dissenyar el seu logotip.

Van aprofitar per demanar a l’Alcalde disposar d’un bon lloc dins el mercat el dia que facin la venta de productes i per demanar quines associacions o ONG’s operaven al municipi per tenir-les en compte a l’hora de decidir a qui farien la seva donació.

La visita també la van aprofitar per sol·licitar els seus NIF respectius a l’Ajuntament, per fer-ho van acompanyar la seva instància amb la còpia de l’Acta de constitució i els Estatuts.

A partir d’aquest moment les cooperatives inicien el procés de prototipatge de productes que continuaran tornant de les vacances nadalenques.