Valoracions qualitatives de participants a accions formatives (III). Orientació 3.0: xarxes socials i entorns virtuals.

Valoracions qualitatives de participants d'algunes accions formatives sobre el que pensen que podran aplicar al seu lloc de treball i sobre aquells elements que els han cridat més l'atenció.

Accés a més valoracions d'accions formatives en educació

Orientació 3.0: xarxes socials i entorns virtuals.
Ricard Jiménez,
educador social de l'Ajuntament de Sant Fost de Campsentelles

Què penses que podràs aplicar al teu lloc de treball?

L'ús de diferents plataformes i aplicacions per assolir les finalitats del meu servei. D'altra banda ens ajudarà a arribar amb més rapidesa i precisió al nostre públic objectiu, alhora que ens simplificarà la feina.

Les plataformes digitals i els entorns virtuals ens ajudaran a millorar la prestació i productivitat de serveis a ciutadans i entitats, com també a fomentar la participació ciutadana.

Quins elements del curs t'han cridat especialment l'atenció o t'han sorprès més?

La rapidesa en que les plataformes i els entorns queden obsolets i apareixen de nous fan que m'adoni que en cal fer sovint aquesta mena de formacions per anar coneixent els mitjans nous que van sortint i les seves aplicacions. Paraules com Symbaloo o Sanap chat tan actuals en aquests moments tenen un recorregut limitat com moltes plataformes, o potser han vingut per quedar-se com Facebook, Twitter o d'altres.