Exposades les prioritats en educació als regidors de l'Alt Penedès i el Garraf

El diputat d'Educació de la Diputació de Barcelona, Rafael Homet, va mantenir ahir a Vilafranca del Penedès una reunió amb regidors del seu àmbit de les comarques de l'Alt Penedès i el Garraf per exposar-los les prioritats d'aquest mandat, centrades en la presència al territori, el reforç de les funcions dels ajuntaments dins el Servei Català d'Educació i el treball per reduir l'abandonament escolar prematur.

A la trobada, es van posar de manifest les dificultats que ha generat l'aprovació de la LRSAL per a les polítiques educatives locals. En aquest sentit, el diputat va manifestar la necessitat de garantir el suport al sosteniment de les escoles municipals, com les bressol, les de persones adultes o les de música i arts. Homet va explicar que aposta per mantenir un diàleg permanent amb els ajuntaments, amb flexibilitat a l'hora de donar resposta a les necessitats dels municipis.

Llegiu-ne més

Categories: