Formació en primers auxilis per a mestres i educadores d'escoles bressol

2 mestres i educadores d'escoles bressol municipals de Sant Feliu de Llobregat participen al "Curs bàsic de primers auxilis per a mestres i educadores d'escoles bressol", impulsat per la Diputació de Barcelona.

Aquesta acció formativa sorgeix d'una demanda explícita dels ajuntaments que porten a terme els Plans d'Autoprotecció de les seves escoles bressol. El curs, de vuit hores de durada, té per objectiu identificar els perills que existeixen en aquests centres educatius, entendre el concepte de prevenció i aplicar-lo correctament i assolir conceptes de cures bàsiques i immobilitzacions, així com d'altres temes organitzatius.

És una formació pràctica on s'exposen casos reals i com actuar en cada un d'ells i, en el cas de superar una prova final, els assistents obtindran una acreditació en primers auxilis en escoles bressol.

Veure notícia original