Resultat del suport a fires i jornades d'orientació 2015

Ja s’ha publicat l’InfoEdu amb els resultats de l’oferta de recursos  per a fires i jornades d’orientació.

Enguany, 13 fires i jornades d’orientació de la demarcació de Barcelona, amb un abast de 179 municipis, s’han acollit a l’oferta de recursos d’orientació de la Diputació. Els 39 recursos han arribat a prop de 1.300 usuaris.

En aquesta segona edició, s’han incrementat el nombre de xerrades (d’11 a 24) i els Punts d’Orientació Personalitzada (de 7 a 9), que han estat molt ben valorats pels usuaris; i s’ha afegit un nou recurs, els tallers per fomentar les vocacions científico-tecnològiques.

A més, amb l’objectiu de reforçar les competències dels orientadors municipals, s’han organitzat dues edicions d’un curs específicament dissenyat per a tècnics/ques i orientadors/es de fires i jornades. Així, 42 professionals de 27 ens locals han acreditat aquesta formació i han valorat molt satisfactòriament la seva utilitat per millorar la seva tasca d’orientació

Aquesta oferta s’emmarca dins el Pla Pilot 2014-2016 d’Orientació de suport a les transicions educatives