Les escoles bressol, ben valorades per les famílies

La desena edició dels tallers de millora dels Cercles de Comparació Intermunicipal (CCI) d'escoles bressol ha servit per presentar diversos indicadors, entre els quals destaquen el grau de satisfacció de les famílies, amb un 8,8, la tendència a la baixa en el cost del servei d'Escola bressol i l'aposta dels ajuntaments de mantenir les quotes a les famílies.

Aquests indicadors i altres es van comentar durant la desena edició dels CCI, celebrada la setmana passada a Barcelona, que va comptar amb la participació de 39 ens locals. Vuit d'aquests s'hi han incorporat per primera vegada.

La Diputació de Barcelona va lliurar als participants als CCI d'escoles bressol un informe que permet comparar les dades de cada ens amb les d'altres municipis.

Veure notícia original.