Acte de cloenda de la cooperativa 20f5 de Navàs

Ahir 17 de juny es va celebrar l’acte de cloenda del projecte “La Cultura Emprenedora a l’Escola” al Col·legi Sant Josep de Navàs.

Durant aquest curs escolar 2014-2015, una vintena de nens i nenes de 5è de primària d’aquesta escola han treballat de valent per tal de desenvolupar aquest projecte innovador que els ha permès posar en pràctica els valors de l’emprenedoria relacionant el treball de l’empresa (creant una cooperativa) amb els aprenentatges de l’aula.

Per començar l’acte, la directora de l’escola, les mestres de cinquè, l’Alcalde i la tècnica de l’ajuntament van agrair als alumnes i a les famílies la seva implicació i dedicació en el projecte que ha tingut com a objectiu fomentar la cultura emprenedora a l’escola i alhora ajudar a millorar el desenvolupament de les seves competències bàsiques necessàries per al futur de la nostra societat. Tot seguit, l’Alcalde i la tècnica els van fer l’entrega de diplomes i les bosses obsequi facilitades per la Diputació de Barcelona. Des de l’escola també se’ls va obsequiar amb un foto de grup i amb un pin amb el logo de la cooperativa.

L’acte va concloure amb mica de música, ball i una degustació de pastissos molt originals i divertits que van fer els mateixos nens i nenes.

Amb aquest acte d’agraïment i culminació del projecte educatiu, tota l’escola, l’alumnat i l’ajuntament es van acomiadar d’aquesta experiència tant positiva i enriquidora que tindrà continuïtat el curs vinent.

Etiquetes:
CuEmE