Venda de productes de les cooperatives de Viladecans

El passat dissabte 16 de maig pel matí, les cooperatives de Viladecans van poder gaudir d'un fantàstic dia de venda dels productes que han elaborat al llarg de tot l'any.

La Fira de Sant Isidre és l’aparador de l’activitat econòmica i social de la ciutat. Un punt de trobada anual de la vida viladecanenca, recorda el seu passat agrícola amb el patró dels pagesos, Sant Isidre. La mostra té mig segle d'història, va començar a organitzar-se per mostrar els productes que es conreaven en la zona del Delta del Llobregat i amb el pas dels anys s'ha convertit en un aparador per als pagesos però també per als comerços, les indústries i les entitats de Viladecans.

Es tracta, també, d’una cita que, en cada edició, incorpora novetats entre les activitats que s’hi organitzen. Nous tallers, noves xerrades, nous espais comercials, i un nou estand municipal…

L’estand municipal, dedicat a l’educació

L’Ajuntament ha dedicat enguany el seu espai firal a l’educació, fent especial incidència en la participació de les famílies i en la innovació com a elements que mouen aquest repte tan important per a la societat.

L’estand representava la comunitat educativa de la ciutat, i es podia trobar una escola bressol, una aula, un pati i una casa, que representava l'espai educatiu familiar. A més, hi havia un espai creatiu on es van representar algunes de les activitats culturals que es porten a terme als centres educatius.

El recinte del Cúbic i el parc de la Marina són els dos escenaris centrals d'aquesta mostra, i on els 125 alumnes de Viladecans van poder realitzar una fantàstica venda dels productes així com un seguit d'activitats.

La jornada es va dividir en cinc moments, on els alumnes havien d'anar fent rotacions de 30 minuts per poder passar per tots: venda, tresoreria, publicitat, manteniment de l'estand i joc de pistes per la mostra d'entitats. Ara només manca dur a terme la cloenda que es farà l'11 de juny, i on es premiarà a tots els participants.

Etiquetes:
CuEmE