La Diputació fomenta el retorn al sistema educatiu

S'apropa el moment de fer la prova d'accés als cicles formatius per als més de 1.300 alumnes que participen als cursos de preparació que organitzen 45 ajuntaments de la demarcació amb el suport de la Diputació de Barcelona. Aquest any, s'hi ha inscrit el 69% de l'alumnat, una xifra lleugerament superior a la del curs passat (64%). Continua augmentant, doncs, el nombre d'alumnes que es presenten a la prova.

El projecte, que creix i es consolida any rere any, prepara ja la 7a edició per al curs vinent, amb l'organització de 40 cursos d'accés a grau mitjà i 30 a grau superior. Des que va començar com a prova pilot en cinc municipis, durant el curs 2009-2010, ha anat augmentant el nombre d'alumnes que participen als cursos i superen la prova.

Una novetat d'aquest any ha estat la posada en marxa del projecte d'orientació educativa i professional "Full de ruta" amb alumnes d'aquests ...

Veure notícia original