Èxit de vendes de les cooperatives de Manresa al mercat de la Font dels Capellans

Aquest dimarts 14 d’abril els alumnes de 5è. de primària de les escoles Espill, La Salle ila Joviat han participat al mercat de la Font dels Capellans, muntant cinc parades pervendre els productes que han fabricat al llarg del curs dins del Projecte Cultura Emprenedora a l’Escola.

L'activitat ha estat un èxit. Els nens i nenes del primer torn han organitzat i decorat les parades i a les 9 del matí ha començat la venda de productes que s'ha allargat tot el matí fins a les 13. A mig matí les cooperatives: Creant amb somriures, k-lico, Pim Pam, 25 boys i Cosama, han rebut la visita del regidor d'Ensenyament, Antoni LLobet,  la regidora de Promoció Econòmica comerç i turisme, Sílvia Gratacós, del gerents de l'Ajuntament de Manresa, Francesc De Puig i del Cap de la Secció de Programes educatius de la Diputació de Barcelona, Josep Nieto.

A l'hora de plegar també ha visitat les cooperatives l'Alcalde de Manresa, Valentí Junyent.

La participació d'aquests nens i nenes al mercat de la Font dels Capellans ha estat seguida àmpliament pels mitjans de comunicació locals, que han entrevistat a diferents membres de les cooperatives.

Etiquetes:
CuEmE