Les cooperatives de Tordera tenen els seus productes a punt de concloure.

Les cooperatives de l’escola Ignasi Iglesias: Únics i Artístics i de l’Escola la Roureda: Tot fet a mà i CRAM de Tordera tenen els seus productes a punt de concloure.

Les cooperatives Únics, Artístic, Tot fet a mà i CRAM de Tordera van realitzar un taller per crear el seu logotip. Aprofitant la creativitat i motivació van fer unes etiquetes amb l'adreça del blog perquè la gent pugui conèixer més bé la cooperativa i per fer publicitat del dia del mercat; algunes cooperatives fins i tot, han fet del logo uns adhesius per repartir-los el dia de l’estudi de mercat.

Taller de logotips a les cooperatives Tot fet a mà i CRAM.

Pel que fa a aquest estudi, les cooperatives han fet un role-play per assajar les diverses situacions amb les que es podrien trobar, també han triat diversos espais del municipi per apropar-se i consultar des de comerços, el teatre, personal de l’escola i gent al carrer. Després del buidatge de la informació obtinguda a través de l’estudi de mercat, les cooperatives han trobat que ha estat important aquest pas dins el procés per poder fer una tria de productes que siguin més adients pels futurs compradors.

Role- play de les cooperatives Únics i Artístics.

Actualment, la producció d’alguna cooperativa ja està quasi acabada mentre que algunes altres tot just comencen. Tot i això, el ritme de treball és molt bo en les 4 cooperatives.

Creació de productes.

La propera trobada de les cooperatives serà per la recepció de l’Alcalde després de Setmana Santa.

CuEmE