Arriba la 6a edició de la Jornada PEC, un espai de trobada i reflexió dels agents educatius de la ciutat de Vic

El proper dimarts dia 17 de març, a les 19h a les instal·lacions de l’edifici El Sucre, la Jornada PEC reuneix per 6a vegada els agents educatius de la ciutat de Vic.

L’acte previst per a la nova edició de la Jornada PEC, es proposa com un espai per a l’exposició i reflexió del fet educatiu a la nostra ciutat, una oportunitat per a la trobada de tots els agents implicats en l’educació i, al mateix temps, un moment per posar en valor la feina que des de fa anys s’està duent a terme a Vic, tan des dels centres educatius, com des de la societat civil i, també, des de l’administració municipal.

La Jornada s’iniciarà amb la benvinguda de la 1a tinent d’Alcalde i Regidora d’Educació, Anna Erra i a continuació hi haurà una breu presentació audiovisual de la trajectòria de “Vic, ciutat educadora”. La Jornada clourà amb la ponència del Professor de la UVIC i Doctor en Pedagogia, Antoni Tort, que ens parlarà dels reptes que tenim en l’educació, en general, i com a ciutat educadora, en particular.