Activitats Cultura Emprenedora a l'Escola a Viladecans

Durant aquest inici d'any s'han organitzat una sèrie d'activitats complementàries per enriquir el Projecte de Cultura Emprenedora a l'Escola de Viladecans. Les activitats que enumerem a continuació, se sumen al Taller de constitució de cooperatives i al Taller de creació de logos que es van realitzar al novembre i desembre passat.

APADRINAMENT DE LES COOPERATIVES

Jordi Bordas, pastisser campió de món al 2011 i propietari del Forn de Santa Creu, és el padrí de l'escola Montserratina per tercer any consecutiu.

Les padrines que s'estrenen són: Teresa Carretero, de l'empresa Joquer, que apadrina l'escola Can Palmer i la Montserrat Macian, farmacèutica de Viladecans i propietària de la Farmàcia Macian, que és la padrina de l'escola Enxaneta.

ACCIONS AMB ONGs

Diverses ONGs han anat passat aquest dies per les escoles de Viladecans per explicar els seus projectes. Han estat els propis alumnes qui han decidit amb quines ONGs volien col·laborar, donat que les cinc cooperatives destinaran un percentatge dels seus beneficis a una d'aquestes entitats.

Les cooperatives Equip verd i Coopevi de l'escola Montserratina han demanat la col·laboració d'Asdivi, que es una entitat de Viladecans que treballa per a la integració de les persones amb discapacitat.

Pel que fa a l'escola Can Palmer, la cooperativa Els potatos va rebre la visita de la Maria Mur d'Unicef Barcelona, i la cooperativa Els mosqueters va concretar una sessió amb la Dra. Victòria Fumadó de l'obra social de l'Hospital Sant Joan de Déu, perquè vol aportar el seu granet de sorra a la lluita vers l'ebola.

Per la seva banda, la cooperativa Enxaclub de l'escola Enxaneta, ha estat treballant amb Creu Roja i Càrites de Viladecans.

PRESENTACIÓ DE LES COOPERATIVES A L'ALCALDE

El passat dimecres 18 de febrer, les cinc cooperatives van fer una presentació del seu projecte a l'alcalde de la ciutat, el Sr. Carles Ruiz. A l'acte també van ser presents altres representants polítics de la ciutat, com la Sra. Gisela Navarro, tinenta d’alcalde de l’Àrea de Serveis Personals, i la Sra. Maria Salmerón, tinenta d’alcalde de l’Àrea d’Empreses, Innovació i Ocupació. La Diputació de Barcelona també va estar representada amb el Sr. Josep Nieto, Cap tècnic d’Educació de la Diputació de Barcelona. També van assistir els padrins i padrines, als quals volem agrair de forma especial la seva col·laboració i implicació.

Etiquetes:
CuEmE