Barcelona Orienta, una estratègia conjunta per situar l'orientació al servei de la ciutadania

El diputat d'Educació de la Diputació de Barcelona, Gerard Ardanuy, ha presidit aquest matí, al Saló de Cròniques de l'Ajuntament de Barcelona, l'acte de signatura de l'acord "Barcelona Orienta" que, segons Ardanuy, és «un projecte de consens i compromís de la ciutat per l'educació i per l'orientació al llarg de la vida».

Impulsat a través de la Regidoria d'Educació i Universitats de l'Ajuntament, aquest acord genera un marc de participació, coordinació i cooperació entre institucions i organitzacions de la ciutat implicades en els processos, serveis i recursos d'orientació.

La Taula per a l'Orientació, promoguda per la Diputació de Barcelona l'any 2013, ha estat una referència institucional en la definició de l'estratègia que ara es plasma en aquest projecte. Educació de la Diputació de Barcelona hi ha col·laborat directament formant part del grup motor constituït per avançar en els treballs previstos  a l'acord.

Veure notícia original.

Etiquetes: