100 alumnes rebran orientació personalitzada amb el projecte "Full de Ruta"

Aquesta iniciativa recull experiències que ja s'han posat en pràctica en alguns dels ajuntaments que participen en el Programa de Mesures Formatives  de la Gerència de Serveis d'Educació de la Diputació de Barcelona, des del 2009.

La iniciativa actual és el resultat d'una col·laboració entre aquesta corporació, els ajuntaments, els centres educatius i Fem Pedagogia, que s'emmarca en una aposta de la Diputació de Barcelona per la promoció de l'orientació educativa i professional com a estratègia de lluita contra l'abandonament escolar prematur i la promoció de l'educació al llarg i ample de la vida.

El projecte pilot "Full de Ruta", que es posa en marxa aquest curs, va adreçat a l'alumnat dels cursos de preparació per a la prova d'accés a cicles formatius que promou la Diputació de Barcelona. La proposta consisteix a treballar l'orientació educativa i professional a partir d'un procés d'acompanyament individualitzat que permeti definir un projecte educatiu i professional personalitzat.

Veure notícia original.