La cooperativa de Navàs (20f5) ja té els prototips fets i els nens/es li expliquen per Skype a la Natàlia de Valnalón

Avui dimecres 21 de gener, a les 12:30 hores, hem tingut la nostra segona videoconferència i hem pogut parlar i veure a través de l’Skype la Natàlia de Valnalón, l’empresa que ens fa l’assistència tècnica del Projecte de la Cooperativa.

La Natàlia, que és molt simpàtica, ens ha fet preguntes sobre el desenvolupament de la cooperativa i nosaltres li hem explicat com anem avançant pas a pas: ara fa molt poc vam fer un taller de Cif, vam fer la visita a l’Ajuntament amb l’Alcalde, vam parlar de la publicitat, vam concretar la data dissabte 11 d’abril per anar a vendre els productes al mercat ..........

També li hem explicat que estem molt contents/es perquè ja hem fet la presentació de 23 prototips diferents i avui mateix n’hem votat 10. Ara farem un petit estudi de mercat i ens quedarem amb només 5 prototips per tal de poder vendre’ls al Mercat de Navàs.

Finalment, cada nen i nena li ha ensenyat els seus prototips i ella ens ha animat a seguir treballant així de bé i que li fem consultes sobre qualsevol dubte que ens pugui sorgir.

La Mireia, la tècnica de l'Ajuntament també ha vingut a veure’ns com votàvem i com fèiem la videoconferència.

Més detalls al nostre blog: http://santjosepschoolcooperative.blogspot.com.es/

20f5 del Col.legi Sant Josep de Navàs

Etiquetes: