Cerdanyola del Vallès: Les escoles Serraparera i Xarau presenten oficialment les seves cooperatives

Les cooperatives MaCien i Amb els 5 sentits, de l’escola Xarau i Tots Podem i Petits Cooperants, de l’escola Serraparera s’han presentat oficialment a l’Ajuntament. En una roda de premsa que ha comptat amb l’assistència de l’alcaldessa, el regidor de Promoció Econòmica, les juntes de les quatre cooperatives, els tutors dels grups i les direccions dels centres, els nens i les nenes han explicat el projecte que desenvoluparan durant aquest curs dins del programa Cultura Emprenedora a l’Escola 2014-2015.
Podeu llegir una crònica més detallada, així com sentir les declaracions dels participants, a la notícia que s’ha publicat  al diari digital www.cerdanyola.info

CuEmE