El projecte Cultura emprenedora a l'escola, de la Diputació de Barcelona, torna a les aules vilassarenques. En aquest segon any l’alumnat de cinquè de les escoles Vaixell Burriac i la Presentació de la Mare de Déu crearan tres cooperatives escolars.

El projecte es va desenvolupar amb èxit l’any passat al Vaixell Burriac i enguany s’ha afegit l’escola La Presentació de la Mare de Déu.

Cada grup crearà una cooperativa, decidint el nom, el logotip, quin producte elaboraran, com s’organitzaran. Redactaran els seus estatuts i es donaran d’alta en un registre municipal. Un cop elaborat el producte es realitzarà un dia de venda en el mercat dels dijous i es destinarà una part dels beneficis a projectes d’interès social escollits pels infants

De moment ja tenen el nom de cada una de les cooperatives. La de 5è A del Vaixell es diu Decokids, i la de 5è B, Vilashop, i la de La Presentació Twenty Five.

La iniciativa, que compta amb el suport de l’Ajuntament de Vilassar de Mar, pretén fomentar i desenvolupar entre l’alumnat valors i hàbits relacionats amb l’emprenedoria.

Etiquetes:
CuEmE