Facebook de DiBa: vídeos resum de CuEmE 2014

Al mur del Facebook de la Diputació de Barcelona, trobem avui un resum d'enllaços per conèixer el procés 2014 del projecte de CuEmE. Aquesta és una transcripció de la nota al mur:

Des d’aquest mur us hem anat relatant la crònica de la creació d'una cooperativa per part dels nois i noies que participen en el nostre projecte de Cultura emprenedora a l'escola.

Arriba l'hora de comprovar si s'ha fet una bona feina. Els nois han sortit als mercats municipals per oferir els productes que han creat. Aprendren a vendre, a tractar als clients, a muntar la parada del mercat, a presentar els productes i a manegar diners. Els resultats són molt engrescadors. Felicitats a tothom! I gràcies als Ajuntament de MartorellAjuntament de BergaAjuntament de Vic iAjuntament de Mataró.
See video

Si voleu veure tos els capítols d'aquesta aventura, trobareu tots els vídeos aquí:
Etiquetes:
CuEmE, Facebook DiBa