Montornès del Vallès presenta el projecte de ciutat educadora a la ciutadania

Montornès, camí de convertir-se en poble educador

Més de 70 persones, representatives de diversos col·lectius del poble i tècnics municipals, van assistir a la jornada de presentació del Projecte Educatiu de Ciutat (PEC), celebrada el 15 de març a l’escola Can Parera. L’objectiu és que Montornès esdevingui ciutat educadora.

Veure notícia original

1 comentari

Ferron Carrion, Paco

Malgrat que tenim els resultats de l'enquesta de satisfacció que es va passar al final de la jornada, fins avui no he tingut temps de fer un comentari i crec que cal fer-ho i destacar alguns punts:

Tothom va dir la seva, assenyalant  nombrosos detalls positius i també  allò que no els va agradar i que, majoritàriament era relacionat amb aspectes organitzatius.

Es va prendre nota de tot, perquè les aportacions van ser molt assenyades i il·lustratives de la implicació i l'exigència.

La puntuació mitjana que es es va atorgar a la jornada ha estat de 8 sobre 10.

Són especialment engrescadores les respostes a les següents preguntes:

• La jornada ha cobert les teves expectatives?    SI:  100% dels casos
  • La jornada t’ha permès entendre bé aquest projecte de Montornès Educador?  SI:  98% dels casos
  • Marxes amb ganes d’implicar-te en aquest projecte? SI: 100% dels casos
En resum:  felicitacions al grup de treball organitzador i a l'excel·lent participació de la ciutadania.