Col·laboració de la DiBa amb el XIII Congrés Internacional de Ciutats Educadores

Com ja vàrem avançar, al novembre tindrà lloc el XIII Congrés Internacional de l'AICE.

La Diputació de Barcelona participarà al Congrés amb un estand en el que es convidarà als ens locals barcelonins a mostrar experiències basades en el compromís ciutadà amb l'educació, partint dels 60 municipis que formen la Xarxa de projectes educatius de ciutat (PEC), impulsada per la corporació des del 2004.

Hi han diferents vies de difusió que es concretaran en els propers mesos i que seran fruit del treball d'intercanvi i dels contactes que iniciarem en breu, amb els municipis que formen part de la Xarxa PEC.

El dia 25 de juny, la Xarxa PEC organitzarà una Jornada d'intercanvi, amb el mateix lema que el congrés internacional, per tal de fer un debat amb les experiències recollides i generar material per elaborar un document de síntesi de les experiències ciutadanes en relació a la situació actual i els reptes de futur.

Per descomptat que aquesta comunitat virtual resta oberta des d'ara mateix per rebre propostes, experiències i demandes al respecte.

Categories:
X-PEC General