Alumnes de l'Escola Echegaray de Martorell, visiten l'Ajuntament per demanar el permís d'ocupació de la via pública

Alumnes de 5è de l'Escola José Echegaray de Martorell, visiten l'Ajuntament per demanar el permís d'ocupació de la via pública per instal·lar una parada a la Fira de Primavera, el pròxim 27 d'abril.

Els representants de les cooperatives "Pro Eco" i "1001 Creacions", de 5è de primària de l'escola José Echegaray, han sol·licitat un permís d'ocupació per a la via pública per a la instal·lació d'una parada durant la Fira de la Primavera. Ho han fet a les dependències de l'Ajuntament acompanyats del primer tinent d'alcalde, Xavier Fonollosa i la directora de l'escola, Cristina Dalmau.

La sol·licitud és un pas més que han hagut de fer dins el projecte Cultura Emprenedoraa l'Escola que, aquest curs, s'està implementant a Martorell impulsat per la Diputació de Barcelona i l'Ajuntament de Martorell a través de les regidories de Promoció Econòmica i Ensenyament. La parada que s'instal·larà durant la Fira de Primavera permetrà vendre els productes que han dissenyat cadascun de les dues cooperatives.

Visita a la sala de plens de l'Ajuntament

Aprofitant la presentació d'aquesta sol·licitud, la cinquantena d'estudiants, de 10 i 11 anys, han presentat alhora el seu projecte a la sala de plens de l'Ajuntament amb la presència del primer tinent d'alcalde, Xavier Fonollosa i la regidora d'Ensenyament, Mercè Morera. Fonollosa ha destacat que "ara que sou ben joves és molt important que adquiriu certs coneixements com els de crear una cooperativa que us poden fer servei quan sigueu una mica més grans". Els estudiants han estat acompanyats per les tutores de cinquè de primària del centre i per tècniques del Centre de Promoció Econòmica.

Etiquetes:
CuEmE, Martorell