EL Consell dels Infants de Badalona inicia, de nou, el seu funcionament

El dijous 14 de novembre es constituirà el nou Plenari del Consell dels Infants de Badalona (CIB). Aquest és el cartell que informa del Plenari i aquest el nou tríptic del CIB.

El Consell_dels_Infants_de_Badalona   (CIB) és un òrgan de participació a partir del qual els infants poden debatre, fer sentir la seva veu, fer propostes, promoure activitats i aprendre sobre els temes de la ciutat i del món que són del seu interès.

Aquest curs el CIB compta amb la participació de vint-i-quatre nois i noies, d’entre 10 i 12 anys, de les escoles i centres educatius següents: Antoni Botey, Arrels-Blanquerna, Baldiri Reixac, Betúlia, Centre San Jaume, Fundació La Salut Alta, Jungfrau, López Torrejón, Llorens Artigas, M. D. de l’Assumpció, Planas i Casals i Progrés.

El CIB, creat per l’Ajuntament de Badalona l’any 2004, ha anat treballant des de llavors sobre diferents temes vinculats a la vida de la ciutat: igualtat d’oportunitats, neteja, verd urbà, ús de parcs i places, i civisme. Des del seu inici el CIB forma part de la Xarxa de municipis amb consells d’infants, que promou la Diputació de Barcelona.

Per donar suport al CIB existeix, també, una comissió de coordinació formada per un/a mestre/a o responsable de cada centre educatiu i un/a tècnic/a d’Educació de l’Ajuntament, responsable de la secretaria tècnica del consell.

El Plenari del Consell dels Infants de Badalona (CIB) es farà el dijous 14 de novembre, de 17.30 a 19 h, a la Sala d’actes de l’edifici del Viver (Pl. de l’Assemblea de Catalunya, 9-12).

Aquest és l’ordre del dia previst:

1. Benvinguda i presentació de la sessió.

2. Debatem “Quines tres coses ens agraden i quines tres cal transformar a les nostres escoles, als barris de les nostres escoles, a la ciutat i al món”.

3. Debatem i elegim el tema central a treballar aquest curs “Pensem i acordem un tema”.

4. Construïm el Pla d’acció del CIB  2013-2014: activitats, organització i comunicació.

5. Precs, preguntes i comiat.

Més informació: Consell_dels_Infants_de_Badalona

Secretaria tècnica del CIB: consellinfants@badalona.cat i Tel. 93 483 27 75.

Participació Infantil