Vic

Abril 2017
Octubre 2016

Acte de nomenament del Consistori Infantil de Vic

El proper dijous, dia 27 d’octubre a les 19.00h, la Sala de la Columna de l’Ajuntament de Vic acollirà l’acte de constitució del Consistori Infantil 2016/17.

L’acte serà presidit per l’alcaldessa de Vic, Anna Erra, i comptarà amb la participació del regidor d’Educació, Àlvar Solà, els integrants del Consistori Infantil sortint i els del nou Consistori que quedarà constituït.

Octubre 2016

Inauguració del curs escolar 2016/17. El Dr. Eduard Vallory presenta la conferència “El canvi educatiu: necessitat social, anhel col•lectiu”

El proper dijous, dia 20 d’octubre, a les set de la tarda, tindrà lloc l’acte d’inauguració del curs escolar 2016/17 a la Sala de la Columna de l’Ajuntament de Vic. L’acte estarà presidit per l’alcaldessa de Vic, Anna Erra i comptarà amb la presència del regidor d’Educació, Àlvar Solà.

dimecres
Abril 2016

Vic: CÀPSULA. Jornades d'orientació acadèmica i professional

Les jornades CÀPSULA d’orientació acadèmica i professional es faran els propers dies 6, 7 i 8 d'Abril durant tot el dia a l'edifici del Sucre.

Aquestes jornades es proposen com un espai destinat a l’orientació educativa i laboral que faran visible per una banda, l’oferta formativa i les sortides professionals a la comarca d’Osona, un cop finalitzada l’Educació secundària obligatòria (ESO) i per altra aquells recursos i informacions innovadores i rellevants en l’àmbit de l’orientació acadèmica i laboral.

L’objectiu és la de dotar als joves, a la comunitat educativa i als agents socials d’ informació d’abast comarcal útil per a la presa de decisions en l’itinerari formatiu i laboral .

Informació, inscripcions i programa

dissabte
Febrer 2016

7a Jornada PEC a la ciutat de Vic

7a Jornada PEC: Programa i inscripcions

La Jornada PEC és l'espai mitjançant el qual es proposa l'exposició i reflexió del fet educatiu a la nostra ciutat, una oportunitat per a la trobada de tots els agents educatius a través del qual els mateixos centres comparteixen experiències i projectes amb caràcter innovador i transferibles a d’altres realitats educatives.

La matinal, que ha esdevingut un espai de referència entre la comunitat educativa de la ciutat, esdevé alhora una oportunitat per al treball en xarxa i un espai per a la visualització de la bona feina feta per part de professionals i centres educatius de Vic.

Octubre 2015

Inauguració del curs escolar 2015/16 a l'Ajuntament de Vic

Avui dijous dia 8 d’octubre, a les 19h, la Sala de la Columna de l’Ajuntament de Vic acollirà l’acte d’inauguració d’aquest curs escolar 2015/16, presidit per l’alcaldessa de Vic, Anna Erra, i comptarà amb la presència del regidor d’Educació, Àlvar Solà.

Octubre 2015

Vic: acte d’inauguració del curs escolar 2015/16.

Vic

Ponència de Jordi Collet sobre "“comprendre i transformar les incomprensions entre escola / institut i família”

lloc. Sala de la Columna de l’Ajuntament de Vic

dimarts
Abril 2015

Venda de productes a mercat – Escola Dr. Joaquim Salarich i Col•legi Pare Coll - Fedac Vic

Venda dels productes elaborats per les cooperatives XouVic XouVic i XalaVic de l’escola Dr. Joaquim Salarich, Estrelles de colors i Coopmegamasterpc del Col·legi Pare Coll – Fedac Vic al mercat setmanal de Vic.

Projecte cultura emprenedora a l’escola

dimarts
mai 2015

Venda de productes a mercat – Col•legi Sagrat Cor de Vic

Venda dels productes elaborats per les cooperatives Artkids.S.C i Artcreat del Col·legi Sagrat Cor, al mercat setmanal de Vic.

Projecte cultura emprenedora a l’escola

divendres
Abril 2015

Trobada de cooperatives de Vic

Jornada de presentació i intercanvi d’experiències per part de les cooperatives creades pels alumnes de 5è de primària de les escoles Dr. Joaquim Salarich, Pare Coll – Fedac Vic i Sagrat Cor, en el marc del projecte Cultura emprenedora a les escoles.

Cooperatives XouVic i XalaVic de l’escola Dr. Joaquim Salarich, Estrelles de colors i Coopmegamasterpc del Col•legi Pare Coll – Fedac Vic i cooperatives Artkids.S.C i Artcreat del Col·legi Sagrat Cor.