Terrassa

dimecres
Novembre 2016

Terrassa: Dia internacional de la ciutat educadora

Lloc: Teatre Alegria

L'acte de celebració del Dia internacional de la ciutat educadora inclou la conferència de Joan Manuel del Pozo, professor de Filosofia i Síndic de la Universitat de Girona, exconseller d’Educació i Universitats, “Ciutat, educació i bon govern”

Setembre 2016

14a jornada "A Terrassa parlem de formació professional"

El Consell de la Formació Professional de Terrassa us convida participar a la 14a Jornada “A Terrassa, parlem de Formació Professional” que es celebrarà el dijous 8 de setembre de 9-13h al Vapor Universitari (Carrer Colom 114, Terrassa).

Programa i inscripcions:

dimarts
Abril 2016

Terrassa: Jornada d’Orientació de Cicles Formatius de Grau Mig i PFI

Lloc:  Dependències de la UNED al Vapor Universitari

Jornada matinal que concentra totes les xerrades d'orientació de cicles formatius de grau mitjà i Programes per a la Formació i la Inserció (PFI), de forma simultània i agrupats per famílies professionals. Es garanteix que les xerrades realitzades a la mateixa hora siguin d'interessos contraposats. Cada noi i noia podrà assistir a un màxim de 3 xerrades.

Més informació i accés a programa de la jornada

dimarts
Març 2015

Jornada de cicles formatius de grau mitjà i PFI

A la Sala d'Actes i dependències de la UNED, al Vapor Universitari de Terrassa.

Setembre 2013

11a jornada "A TERRASSA, PARLEM DE LA FORMACIÓ PROFESSIONAL" sobre l'emprenedoria

El Consell de la Formació Professional de Terrassa us convida a participar a la onzena jornada anual sobre FP. Enguany la jornada girarà entorn de l'emprenedoria.

Objectius:

- reflexionar sobre el valor d'emprendre en un context de crisi

- conèixer quines són les propostes i el suport real que diferents institucions posen a l'abast de les persones emprenedores per poder fer realitat el seu projecte

- conèixer experiències reals d'emprenedoria: les dificultats, èxits, suport rebut,etc

Setembre 2011

9a JORNADA "A TERRASSA, PARLEM DE LA FORMACIÓ PROFESSIONAL"

El Consell de Formació Professional de Terrassa us convida a la 9a Jornada "A Terrassa, parlem de la Formació Professional" que es celebrarà al Vapor Universitari el 8 de setembre amb els següents objectius:

- conèixer les prioritats en matèria de formació professional per part de la Generalitat de Catalunya i l'Ajuntament de Terrassa

- debatre sobre l'evolució i l'horitzó de la col.laboració entre el govern de la Generalitat i els ajuntaments en matèria de formació professional

- conèixer la nova proposta de la Generalitat per acreditar les competències professional