L'Hospitalet de Llobregat

dimarts
Novembre 2016

L'Hospitalet de Llobregat: Quinzena Marta Mata i Dia internacional de la ciutat educadora

L'Hospitalet celebrarà el dia internacional de la ciutat educadora, després de dedicar la quinzena del 15 al 30 de novembre a una de les seves figures més rellevants, la pedagoga Marta Mata.

mai 2016

Jornada de Constitució de la Xarxa de Criança i Educació de L’Hospitalet

LLoc de la Jornada:  Sala d’actes del Centre de Cultura de Bellvitge.

Aquesta nova xarxa tindrà la funció de connectar les quatre xarxes de districte, donar-les suport, organitzar grups de treball per elaborar productes d’interès a tota la ciutat i jornades de treball per promoure la formació intersectorial, l’intercanvi d’experiències i un espai de trobada per tots els professionals i entitats ciutadanes que dispensen serveis a la infància i llur famílies a la ciutat.

Més informació i inscripcions

Febrer 2016

7a Jornada "Convivència i Èxit Educatiu: educació afectiusexual" de L'Hospitalet

El dia 20 de febrer durant tot el matí, la Regidoria d’Educació i Cultura de l’Ajuntament de l’Hospitalet, conjuntament amb la Universitat  Autònoma de Barcelona a través del grup GRODE (Grup de Recerca, Orientació i Desenvolupament Educatiu) i el Centre de Recursos Pedagògics del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, organitzem la VII Jornada de Convivència i Èxit Educatiu.

dimarts
mai 2011

Consell de Nois i Noies de L'Hospitalet. Plenari de tancament

El 31 de maig de 9:00 a 12:30, al Centre Cultural Bellvitge (Plaça de la Cultura 1), tindrà lloc el plenari de tancament de curs del Consell de Nois i Noies de L'Hospitalet.

Els representants infantils informaran sobre la feina feta al llarg del curs, feina que els va ser encomanada a principi de curs per l'alcaldessa de la ciutat. (Veure notícia)

Febrer 2011

2a Jornada de Convivència i Èxit Escolar: la participació de l'alumnat

El dia 19 de febrer durant tot el matí, la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament de L’Hospitalet conjuntament amb la Universitat Autònoma de Barcelona a través del Grup GRODE (Grup de Recerca,Orientació i Desenvolupament Educatiu) organitza la II Jornada:“Convivència i èxit escolar: la participació de l’alumnat.” al Centre Cultural Bellvitge.

En aquesta ocasió plantegem treballar sobre la temàtica de la participació de l’alumnat, a les diferents etapes educatives (Infantil, Primària i Secundària).