Igualada

dijous
Març 2016

V Fira de l'ensenyament d'Igualada

El 3 de març encerta el teu camí!

El proper 3 de març, Igualada torna a celebrar per cinquè any consecutiu la Fira de l’Ensenyament.

divendres
Març 2015

IV Fira Igd Universitària

Si vols cursar estudis de formació professional de grau superior o universitaris però encara no saps quins triar, a la IV Fira Igd Universitària que tindrà lloc el 6 de març al nous campus de l’Escola d’Enginyeria d’Igualada – EEI, &

dijous
Febrer 2013

XIII Jornada de Bones Pràctiques Locals en Educació "El paper del món local en el procés d'orientació"

El paper del món local en el procés d'orientació

XIII Jornada de Bones Pràctiques Locals en Educació

Lloc: Museu de la Pell d'Igualada i Comarcal de l'Anoia

Presentació

Les jornades de bones pràctiques locals en educació són un espai de debat i reflexió que la Delegació d'Educació i TIC de la Diputació de Barcelona posa al servei dels ajuntaments amb la voluntat de donar a conèixer experiències liderades pels serveis educatius municipals.

Els ajuntaments d'Igualada, Mataró, Terrassa i Torelló presentaran programes que estan desenvolupant en el marc de l'orientació acadèmica i laboral. També s’exposarà l’experiència de coordinació territorial a l’Anoia Sud i el cas de col·laboració amb l’Associació Saó-Prat.

Inscripció i programa
Per formalitzar la sol·licitud i consultar el programa cliqueu aquí

dissabte
Octubre 2012

Debat: Cap a on va l'escola rural catalana?

Data: 27 d'octubre de 2012

Lloc: Serveis Educatius de l'Anoia

Adreça: Edifici Garcia Fossas. Carretera de Manresa, 65, 2on pis. Igualada.

Organitza: Observatori d'Educació Rural de Catalunya, Fundació del Món Rural i Secretariat d'Escola Rural

dimecres
Setembre 2010

Igualada: Xerrada inaugural del curs escolar 2010-11

La inauguració del cus escolar 2010-11 tindrà lloc a Igualada el dia 15 de setembre a les 19 h., amb els següents actes:

• Xerrada inaugural del curs a càrrec d'Irene de Puig.
  • Presentació del llibre "Pensar els drets humans".
  • Homenatge als docents jubilats durant el curs 09/10

Lloc: Teatre Municipal l'Ateneu. Sant Pau, 9 Igualada