Cornellà de Llobregat

divendres
Setembre 2015

Cornellà: 2a Jornada Biblioteca & Comunitat Educativa

Coincidint amb l'inici de la 33a Setmana del Llibre en Català, el 4 de setembre, la Biblioteca Sant Ildefons de Cornellà de Llobregat, el Servei Educatiu Baix Llobregat 5 i l'Ajuntament de Cornellà, amb el suport de la Diputació de Barcelona, organitzen la "2a Jornada Biblioteca & Comunitat Educativa". La trobada, que tindrà lloc a la mateixa Biblioteca Sant Ildefons a partir de les 9h, vol ser un espai de col·laboració entre la comunitat educativa i la biblioteca pública entorn a la lectura i l'aprenentatge.

Informació i inscripcions

dimecres
Juliol 2015

II Jornada Internacional sobre Diferències de l'Aprenentatge

Al Citilab Cornellà

Experts d'àmbit nacional i internacional compartiran amb nosaltres metodologies, protocols de diagnosi i trastaments a partir de les seves experiències d'èxit

Programa i inscripcions. Places limitades

divendres
Abril 2015

APROPA. I Mostra els Ensenyaments de Cornellà de Llobregat

El divendres 17 d’abril té lloc a Cornella la I Mostra APROPA dels ensenyaments de Cornellà de Llobregat
Serà un espai de trobada, d’orientació i d’assessorament per als estudiants i famílies sobre les opcions educatives i formatives exisitents a la ciutat per
als joves que han de decidir en breu el seu futur acadèmic i laboral.

dijous
Novembre 2014

Celebració del Dia Internacional de la Infància a Cornellà

Mati  (10 h) a la Plaça de Sant Ildefons

Celebració del 25è aniversari de la Convenció dels Drets dels Infants.
Acte petit esmorzar i intervenció de l' alumnat d' algunes de les escoles participants i del Consell d' infants .
Presentació del mural realitzat a la plaça amb motiu del 25 è aniversari.
Finalment, gresca amb el grup d' animació Corrandes i l' espectacle Colors-Els Drets dels Infants.

Migdia (13 h) a l' Ajuntament

Campanya de sensibilització WHY ? obra de Carme Solé i Vendrell.
Un grup d' infants del consell amb l' Alcalde  faran un petit acte amb explicació de la campanya i penjaran un quadre de la cara d' un nen/a al balcó de l' Ajuntament, com a simbologia en defensa dels nens i les nenes.

Vespre (18 hores)  Torre de la Miranda Laboratori del Mag Maginet,

S' il.luminarà  de color blau, seguint la iniciativa promoguda per UNICEF, simbolitzant que Cornellà es Ciutat  Amiga de la Infància.
Enguany a  Cornellà li  ha estat renovat el reconeixement CAI 2014-2018.

Nota: Del 19 al 30 de Novembre hi haurà una exposició sobre la Convenció dels Drets del Infants a la Biblioteca Garcia Nieto.

dimarts
Novembre 2012

Dia Internacional de la Infància

El proper dia 20 de novembre celebrem el Dia Internacional de la Infància a la Plaça Sant Ildefons de 10 a 12 hores, acte en el que participaran escoles de primària i el Consell d' Infants, que farà la lectura d' un Manifest pel Civisme, fent ús del dret d' expressió, un dels drets dels infants, que han tractat partint dels contes de la Formiga Piga, personatge creat per Emili Teixidor.