Informe jurídic sobre la titularitat demanial, el manteniment, les obres de millora, i els consums dels CEIPS

Bon dia,

Tal i com em vaig comprometre a la última sessió del curs d'actualització jurídica educativa local del passat 31 de març de 2016, comparteixo amb t@ts vosaltres l’informe  que vaig elaborar l’any passat a petició d’un Ajuntament de la província  al voltant de la titularitat demanial dels CEIPS.

Concretament l’informe jurídic  tracta els següents punts:

• La propietat i/o titularitat dels edificis on estan ubicades les escoles d’infantil i primària del municipi  (CEIPS) dependents actualment del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.
  • Les competències en matèria d’obres i manteniment dels CEIPS.
  • Quina Administració ha de pagar els consums (telèfon, aigua, gas i electricitat) dels  CEIPS públics municipals.

Desitjo que us sigui d’utilitat

Montse Ramírez