Menció Especial Educaweb a la Gerència de Serveis d'Educació de la Diputació de Barcelona

Ahir al vespre, va tenir lloc l’acte de lliurament de premis de la 8ª edició dels Premis Educaweb d'Orientació Acadèmica i Professional. El jurat dels premis d'Educaweb ha decidit atorgar la Menció Especial d’enguany a la Gerència de Serveis d'Educació de la Diputació de Barcelona.

Imatges de l'acte

Aquest guardó en el marc dels Premis Educaweb, reconeix el treball realitzat en orientació o la trajectòria d’una institució o d'un professional. Aquesta menció, fora de concurs, distingeix a la Gerència de Serveis d’Educació de la Diputació de Barcelona per la seva aposta decidida per l’orientació acadèmica i professional, impulsant projectes i accions de repercussió social i treballant per fer arribar l’orientació acadèmica i professional als municipis de la província de Barcelona.

És una satisfacció per la nostra organització rebre aquesta distinció, i m'agradaria fer-la extensiva a cadascú dels professionals d’aquesta gerència. Amb més o menys participació directa en el desenvolupament de l'estratègia i en els projectes d'orientació que hem anat implantant els darrers anys, res (de bo) és ni hauria estat possible sense la implicació i el treball diari de tots i de totes. Cada hora de concentració passada davant de la pantalla, cada trucada de telèfon, cada correspondència, registre o avís, cada reunió, cada idea, cada discussió per tirar endavant un projecte, o un decret, cada visita a un ajuntament formen part d'aquesta menció. És, per tant, un reconeixement col·lectiu a la tasca que fem com equip i un reconeixement a la nostra funció de servei públic com a Gerència de Serveis d'Educació.

He de destacar també  que darrera d’aquesta menció hi ha un munt de professionals als nostres ajuntaments que, molts cops a contracorrent, estan tirant endavant iniciatives o projectes educatius plens d’il·lusió i de desitjos, aventures que arriben a les escoles o als carrers, que connecten i que obren esperances a molta gent. Des de la Diputació tenim la sort d’impulsar alguns projectes d’orientació però sobretot de conèixer algunes d’aquestes aventures i alguna de la gent que les fa possibles.

A tots i a totes, moltes gràcies perquè els premis tenen sentit quan els podem compartir amb els autèntics protagonistes.

Jordi Plana
Gerent dels Serveis d’Educació