XXVIII Fòrum local d'educació. El valor de l’educació 0-3

divendres
mai 2018
Data de finalització: divendres, 18/05/2018 - 14:00

A l'Auditori del Conservatori Superior de Música del Liceu.

Inscripció

L’educació de 0 a 3 anys és una etapa clau per la seva importància en el desenvolupament neurològic i socioafectiu de les persones i també perquè educar en aquestes edats afavoreix la detecció i modificació de les situacions de risc social o de desigualtat.

Al  XXVIII Fòrum local d'educació  volem posar de relleu el valor educatiu de l’educació de 0 a 3 anys, i la contribució dels ajuntaments i de les escoles bressol municipals a la igualtat d’oportunitat educatives.

En el marc del Fòrum presentarem i constituirem la Xarxa d'Escoles Bressol Municipals, una iniciativa que neix com un espai de reflexió, debat i treball cooperatiu per reforçar les escoles bressol municipals i el paper dels ajuntaments en les polítiques d’atenció a la primera infància.

Programa i + informació

CV - Redacció