Les cooperatives de Viladecans es presenten a l'alcalde

El passat dimecres 27 de gener es va portar a terme l'acte de presentació de les cooperatives a l'alcalde, el Sr. Carles Ruiz, que també va comptar amb la presència del diputat d'educació de la Diputació de Barcelona, el Sr. Rafael Homet i Ventayol.

Aquest curs participaran un total de 4 escoles, tres amb experiència en el projecte (Montserratina, Can Palmer i Enxaneta) i una que s'ha incorporat enguany, l'escola El Garrofer. En total, 7 cooperatives i 175 alumnes, una bona mostra de que el projecte es consolida a la ciutat i creix any rera any.

A l'acte també van ser presents els padrins de cadascuna de les escoles: Jordi Bordas, el pastisser campió del món; Teresa Carretero de l’empresa de disseny i fabricació de sofàs Joquer; Montse Macian de la Famàcia Macian; i l'Òscar Martínez de l’empresa de disseny gràfic La Pinza.

Les cooperatives es troben ara en procés d'elaboració dels prototips que posaran a la venda a la Fira de Sant Isidre i la Mostra d'Entitats de Viladecans el proper mes de maig.

Enllaç a la notícia:

See video