Pràctiques de participació amb GPS a la Trobada de consells d'infants

La Xarxa de Projectes de Participació Infantil, que compta amb el suport de la Diputació de Barcelona, està constituïda per 31 municipis que disposen d'òrgans estables de participació. Per celebrar el 15è aniversari de la seva constitució, els infants dels consells han elaborat 26 petits llibrets que contenen alguns dels secrets dels seus pobles i ciutats, com ara indrets especials, curiositats locals o especialitats gastronòmiques.

Al llarg de l'activitat, els nens i nenes amaguen els llibrets als seus municipis, que han geolocalitzat prèviament, tot creant una ruta de tresors amagats (geocaches). Amb l'ajuda d'un dispositiu GPS (o mòbil amb GPS) els poden trobar mentre juguen, coneixen el territori, aprenen i comparteixen. A l'adreça Municipis amb ulls d'infants es troben llistades les diferents localitzacions a l'espai

Veure notícia original