Montcada i Reixac: xerrada transició escola treball (27.març.2012)

Dimarts 27 de març de 2012 a les 18:30

Lloc: Auditori Municipal, pl. Església, 12
Xerrada a càrrec de Màrius Martínez, professor titular d'Orientació Professional de la UAB.

Des de la Plataforma Local del DiLTET  de Montcada i Reixac s’organitza aquesta  xerrada per tal de fer:

• Reflexions sobre la situació actual de crisi (canvi, precarietat, vulnerabilitat, incertesa i por).
  • Anàlisi dels desafiaments de la societat de la informació i del coneixement, dels processos que enforteixen les capacitats personals i grupals per impulsar canvis positius, de la participació i de les xarxes de col·laboració.
  • Estratègies i idees que han de formar part de l'agenda d'un o una jove que vol inserir-se en el mercat laboral i també de tots els agents que es comprometen en aquesta tasca.