Vic: Inauguració de L'ESPAI FAMILIAR "EL REMEI"

dimecres
mai 2018

L’espai està ubicat dins del Centre de Dia per a persones grans ‘Sant Jordi’, al carrer del Remei, 42.

Presentar aquest nou equipament de ciutat és una satisfacció i encara ho és més si el vinculem al món de l’educació. L’espai familiar municipal de Vic ‘El Remei’ complementa el projecte d’aquesta ciutat per a la petita infància, un projecte centrat en l’infant i en la seva família.

La societat actual canvia i demana que l’acompanyem amb noves propostes educatives. És per això que ara presentem una nova oportunitat per créixer junts i en família, en un espai pensat per participar-hi amb infants, famílies i professionals. Ens centrem en aquesta etapa inicial, en la qual podrem compartir la importància i el valor de l’educació dels nostres fills i filles.

Us animo a descobrir-lo, a formar-ne part, perquè tota inversió en educació farà millor aquesta ciutat.

Cordialment,

Anna Erra i Solà