Cerdanyola del Vallès convoca la 1a Jornada Temps Educatiu.

Públic al qual s'adreça:
Ciutadania i especialment la comunitat educativa.
dissabte
Gener 2017
Data de finalització: dissabte, 14/01/2017 - 14:00

El Projecte Educatiu de Cerdanyola (PEC) convoca a la ciutadania i especialment a la comunitat educativa a una jornada de debat i reflexió sobre les implicacions de la jornada continuada a les escoles.

La jornada esdevindrà un espai de trobada que possibiliti el diàleg i la reflexió de la ciutadania, i particularment de la comunitat educativa, en relació a les implicacions de la jornada continuada a les escoles. Es parlarà dels avantatges i dels inconvenients, del paper de l’administració i dels diferents agents de la comunitat educativa, de si el temps educatiu és només una qüestió horària dels centres o va més enllà del context de l’escola i d’altres qüestions que les persones participants vulguin plantejar.

La jornada comptarà amb la conferència "Educació i centres escolars, més enllà del debat sobre la jornada contínua", a càrrec dels experts Jaume Aguilar, membre de l'equip coordinador de la Federació de MRP de Catalunya i Maria Vinuesa, mestra d'educació infantil i membre de l'executiva de l'Associació de Mestres de Rosa Sensat. Posteriorment es durà a terme la taula debat 'El temps educatiu a les escoles' amb la participació dels experts Jaume Aguilar i Maria Vinuesa, el portaveu nacional d'USTEC·STEe IAC, Ramon Font, l'ex-vocal de la Junta de la FaPaC, Andrés Encinas, i una representant del Departament d'Educació. Coordinarà la taula una tècnica municipal.

Durant la jornada es presentarà l'experiència de l'escola Pau Vila, d'El Papiol, que participa en el pla pilot del Departament d'Ensenyament dedicat als horaris escolars. L'objectiu és conèixer l'experiència del centre que porta temps adequant els seus horaris. El director de l'escola PauVila, Enric Naval, exposarà l'experiència del centre, un dels primers en participar del pla pilot de la Generalitat.

Vull més informació!