Sant cugat del Vallès: III Jornades d’Educació Infantil (0-6)

Públic al qual s'adreça:
Professionals educació infantil (0-6) d'arreu de Catalunya
dissabte
mai 2015
Data de finalització: dissabte, 09/05/2015 - 15:00

Són les III Jornades d’Educació Infantil (0-6 ) preparades per Les Escoles Bressol Municipals de Sant Cugat del Vallès.

Convidem els/les professionals d’aquesta etapa a compartir experiències sobre la nostra pràctica educativa

És per això, que et volem animar a col·laborar amb nosaltres. Si estàs portant a terme algun projecte o proposta innovadora que t’agradaria compartir i exposar, t’agrairíem que et posessis en contacte amb nosaltres.

Dins de les jornades hi haurà un espai per a la presentació d’experiències 0-6. Aquestes presentacions seran d’una durada de 30 minuts d’exposició més 15 minuts de col·loqui i se’n faran diverses simultàniament.

D’entre totes les experiències rebudes se’n farà una selecció per tal d’oferir un ventall de propostes de les diferents edats que engloba el 0-6.