Martorell: Maria Batet orientarà a les famílies sobre com educar els fills per fer-los més decidits en el marc del projecte “Cultura emprenedora a l’Escola”

Públic al qual s'adreça:
Mares/pares amb fills en edats compreses entre els 0 i els 16 anys de Martorell
dimarts
Novembre 2014

El pròxim dimarts 25 de novembre a les 17.30 h a les instal·lacions del Centre de Promoció Econòmica Molí Fariner, la Maria Batet Rovirosa ens orientarà sobre com podem entrenar la iniciativa dels nostres fills amb el Taller per a famílies “Com educar els fills per fer-los més decidits”.Aquesta xerrada, emmarcada en el projecte educatiu “Cultura Emprenedora a l’Escola” del que participen aquest any les escoles José Echegaray i Mercè Rodoreda, és promoguda per les Regidories d’Ensenyament i de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Martorell amb el suport de la Diputació de Barcelona.

L’objectiu del taller és fer reflexionar a les famílies, de la importància d’educar els nens i nenes i els i les joves en la iniciativa i l’entusiasme. Dos valors que cal treballar i entrenar perquè són competències que els ajudaran a tenir una actitud positiva i possibilista davant la vida.

La professora i entrenadora d’emprenedors Maria Batet explicarà a les famílies com educar els fills  i filles perquè siguin més decidits. Els pares i mares són els primers orientadors que es creuen en la vida dels i les alumnes. La seva educació és una tasca que correspon a tota la comunitat educativa, per això des de l’escola se’ls anima a participar activament en el model d’educació emprenedora.

El taller per a famílies està adreçat a mares/pares amb fills en edats compreses entre els 0 i els 16 anys de Martorell i és gratuït.

Inscripcions

Per participar en aquest taller cal omplir la fitxa adjunta i deixar-la al centre educatiu on estan escolaritzats els vostres fills o bé a la recepció del Complex Educatiu (Carrer de Josep Tarradellas, 11 08760 Martorell).

Realització del taller:

Centre de Promoció Econòmica Molí Fariner · Ajuntament de Martorell