Presentació del projecte LECXIT al Prat, Lectura per a l'èxit educatiu.

dimarts
Novembre 2014
Data de finalització: dimarts, 11/11/2014 - 20:30

Aquesta iniciativa pionera va néixer fa tres anys com un projecte pilot impulsat per la Fundació Jaume Bofill, amb l'objectiu de demostrar que l'impuls de la comprensió lectora comporta una millora  en l'educació dels infants. L'escola H. Josep Tarradellas va tenir la sort de participar des de l'inici del projecte.

Aquest curs el Departament d'Educació de l'Ajuntament del Prat ha ofert a quatre escoles de la ciutat la possibilitat de participar-hi. Per tirar endavant aquesta iniciativa és clau el paper de les persones voluntàries que dediquen part del seu temps a millorar l'educació d'infants a través de la lectura.  Des del Punt del Voluntariat es busquen i es formen a les persones interessades en el projecte, i es fa l'acompanyament dels voluntaris/es conjuntament amb la Fundació Jaume Bofill.

Durant l'acte comptarem amb l'experiència d'en Jaume Centelles, exdirector de l'escola Sant Josep-El Pi de l'Hospitalet de Llobregat, centre educatiu referent per la seva tasca transversal en relació a la lectura.

Us animem a participar-hi!

Organitza:

Departaments d'Educació i Ciutadania de l'Ajuntament del Prat de Llobregat